דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

איזה שולחן מחשב מתאים לחדר עבודה?

Notfound
מאבזרים את סביבת העבודה ברהיטים חדשים? במאמר שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים להתאמת שולחנות מחשב לחדרי עבודה בסביבת המגורים או במשרד.

התאמת שולחנות מחשב לחדרי עבודה - מהיכן מתחילים?


התאמת ריהוט לחדרי עבודה נעשית בין היתר בהתאם לפרמטרים מרכזיים כגון: גודל השטח העומד לרשותכם, מספר עמדות העבודה בתוך החדר ופריטי הריהוט הנחוצים לכם לצרכי עבודה שוטפת, ולכן, קיימת חשיבות רבה לרכישת שולחנות משרדיים המותאמים לחללי עבודה כאלו ואחרים, לרבות, חדרי עבודה משרדיים וחדרי עבודה ביתיים.

שולחן מחשב

נוחות השימוש בשולחן


בחירת שולחן משרדי מכל סוג, בין אם מדובר בדגמים כאלו ואחרים של שולחנות מחשב ובין אם מדובר בכל סוג של שולחן ישיבות, חייב להיות מותאם בראש ובראשונה לאופי השימוש בו, ולכן, כל תהליך של בחירת שולחן מחשב לחדר עבודה חייב להיעשות בהתאם לאופי ומטרות השימוש בו, לרבות, היקף מערכות המשוב אותן הוא אמור לאכלס בשטחו. כיום, תוכלו ליהנות מהיצע הולך וגדל של שולחנות מחשב המותאמים לכל גודל של חלל ייעודי כזה או אחר, כאשר רוחב השולחן מאפשר לעושה בו שימוש ליהנות ממרחב תמרון באמצעות כסא המותאם לסוג השולחן אותו רכשתם.

איכויות חומרי הגלם מהם מיוצר השולחן


שולחנות משרדיים בכלל ושולחנות מחשב בפרט, מיוצרים כיום ממגוון רחב של חומרי גלם איכותיים וביניהם: עץ מלא או מעובד, אלומיניום, מתכת, פלסטיק וזכוכית. כאשר אתם בוחרים שולחנות מחשב לחדרי העבודה, חשוב ומומלץ לבחון את איכויות חומרי הגלם מהם הם מיוצרים וזאת בהתאם למספר היבטים שונים הכוללים: עמידות חומר הגלם והתאמתה של רמת העמידות בהתאם לצרכי השימוש הנחוצים לכם בשולחן, איכות השולחן בכל הנוגע ליכולות התחזוקה השוטפת- אופן ניקיון השולחן, איכות חומרי הגלם בהתאם ליכולות העמסה על גבי השולחן וכדומה. כיום, ניתן למצוא יותר ויותר שולחנות מחשב מתכווננים המיוצרים מחומרי גלם איכותיים. שולחנות אלו משלבים בתוכם מנגנוני כוונון המאפשרים למעשה יכולת כוונון של גובה ורוחב השולחן בהתאם לצרכי השימוש בו. במידה ובחרתם לרכוש שולחן מחשב מתכוונן חשמלי לחדרי העבודה, חשוב לבדוק את איכויות חומרי הגלם מהם מיוצרים המנגנונים המתכווננים ואת נוחות השימוש בהם.

שולחן מחשב מומלץ

אופיס סטייל מציגה: קטלוג שולחנות מחשב לרכישה מקוונת


חברת אופיס סטייל עוסקת בהליכי תכנון, ייצור ושיווק של מערכות ריהוט משרדי בהזמנה אישית מזה עשרות שנים, כאשר קטלוג הריהוט המורחב שלנו כולל בתוכו עשרות דגמים של שולחנות מחשב היכולים להתאים לכל חלל עבודה. דגמים אלו כוללים בין היתר: שולחנות מחשב מתכווננים (מגנון ידני או חשמלי), שולחנות מנהלים, שולחנות מחשב פינתיים, שולחנות מחשב עמדות עבודה משותפות ועוד עשרות דגמים של שולחנות מחשב איכותיים המתאפיינים בעמידות גבוהה לאורך שנים. את פריטי המוצר המשווקים על ידינו ניתן לרכוש גם במסגרת רכישה מקוונת ומאובטחת במסגרת שירותי משלוחים לכל חלקי הארץ והתקנה מקצועית בבית הלקוח/משרד.