דילוג לתוכן

סניף ירושלים רחוב חרוצים 5 תלפיות טלפון: 02-5711203

|

חנות ואולם תצוגה ראשי בצלאל 8 מתחם הבורסה ר"ג טלפון: 03-7521715

קטגוריות
 
קטגוריית מוצר

כיצד לזהות ריהוט משרדי איכותי?

Notfound
קניית ריהוט משרדי היא הוצאה לא פשוטה עבור כל עסק ועל כן רצוי לצמצם את תדירות הרכישה. קניית ריהוט משרדי איכותי חשובה בשל הצורך לספק ריהוט עמיד ושאינו סובל מבלאי רב. כיצד נזהה ריהוט משרדי איכותי?

ריהוט משרדי איכותי

מדוע חשוב להקפיד על רכישת ריהוט משרדי איכותי?


חשוב להקפיד על רכישת ריהוט משרדי איכותי בשל השימוש האינטנסיבי בו. יש לזכור כי ריהוט משרדי נמצא בשימוש יומיומי. רכישת ריהוט משרדי שאינו איכותי עלולה לגרום לבלאי מואץ ולצורך להחליף את הריהוט לעיתים קרובות. מעבר לכך, מכיוון שריהוט משרדי נמצא בשימוש על ידי עובדים ולקוחות ומבקרים במשרד חשוב שיהיה בטיחותי כדי למנוע פציעות מצטברות או אקראיות. רכישת כיסאות עבודה שאינם נוחים ואינם מתאימים לעובדים ולאופי העבודה עלולה לגרום לפגיעות גב. ריהוט משרדי שאינו בנוי היטב עשוי להישבר, ליפול או להתמוטט ולגרום לפציעה.

טיב החומרים מהם עשוי הריהוט


בכל רכישה של ריהוט למשרד חשוב לברר כמה שיותר על החומרים מהם עשוי הריהוט ולוודא כי אלו איכותיים ועמידים. אין ספק כי שימוש בחומרים זולים ולא עמידים מוזיל את עלות הריהוט אך יש להניח כי אלו יסבלו מבלאי רב. חשוב להקפיד לרכוש ריהוט משרדי העשוי מעץ איכותי, מתכת עמידה ושאינה מחלידה, עור או בד העמיד לישיבה מרובה ושאינו דורש ניקיון מורכב. יצרנים מובילים מקפידים לפרסם את המפרט של הריהוט, מומלץ לעבור עליו בקפידה ולוודא כי הוא אכן עשוי מחומרים איכותיים.

יצרנים מוכרים


רכישת רהיטים משרדיים מיצרנים מוכרים תבטיח לרוכש מוצר איכותי יותר מאשר רכישת מוצר שאינו מוכר. ריהוט משרדי שעובר בדיקות בלאי ומאמץ ומיוצר בשיטות עבודה מתקדמות יחזיק מעמד שנים רבות. מעבר לכך, כאשר רוכשים מוצר המיוצר על ידי חברה מוכרת ניתן להחליפו בקלות במידה והוא תקול, לתקנו דרך החברה וכדומה.

אחריות


ריהוט משרדי איכותי מגיע עם תעודת אחריות מן היצרן או המשווק. חשוב מאוד להקפיד על רכישת ריהוט משרדי שמגיע עם תעודת אחריות לשנה לפחות. יש להניח כי יצרן שאינו מעניק תעודת אחריות למוצר שלו אינו מספק מוצר איכותי.

כיצד בוחרים ריהוט משרדי?


בחירת ריהוט למשרד הפכה להיות מורכבת כיום הרבה יותר מאשר מבעבר, אז היו סטנדרטים ברורים והעיצובים של המשרדים השונים היו דומים, די קודרים ומשעממים בדרך כלל. כיום לכל משרד יש את הצרכים שלו ואת העדפות העיצוביות שלו. רהיטים משרדיים הפכו מגוונים יותר צבעוניים, מחומרים, במידות ואביזרים שונים. כיום מעורבים בתהליך ייצור ריהוט למשרד, מעצבים, רופאים, אורטופדים, ועוד מגוון מומחים בתחום ריהוט משרדי.

רכישת רהיטים משרדיים מבוקרת


היום כשרוכשים ריהוט למשרד, מוודאים שהייצור נעשה בפיקוח של אורטופד מקצועי, מקפידים שהרהיטים מרווחים מספיק, מאפשרים תמיכה למקומות החשובים בגוף, יציבה נכונה ומאפשרים עבודה נוחה לשעות עבודה ארוכות. יצרנים של ריהוט למשרד וכימאים עובדים יחד במאמץ לייצר רהיטים משרדיים ברמה הגבוהה ביותר העשויים מחומרים פלסטיים שהם מצד אחד חזקים מאד ומצד שני קלים. העיצובים החדשים של ריהוט למשרד הם כבר לא רק מעץ כמו בעבר, כיום הם כוללים מתכת וזכוכית המייצרים אווירת עבודה נעימה.

רהיטים משרדיים ארגונומיים – בריאים לעובדים


המודעות להשפעת הריהוט המשרדי על גוף האדם ובריאותו הייתה מועטה בעבר, עובדי משרד רבים סבלו ממגוון בעיות רפואיות וכאבים בגב, בצוואר, בפרקי הידיים ועוד. כיום כבר ברור וידוע כי ריהוט משרדי לא ראוי, גרם לאותם כאבים. לכן, כיום אלה המחפשים רהיטים משרדיים מחפשים ריהוט ארגונומי כגון כסאות ארגונומיים או שולחנות ארגונומיים, המשלב את התיאוריות, העקרונות והמידע כדי להעלות את הנוחות והבריאות של מי שמשתמש בריהוט, כמו כן הדבר מגביר את התפוקה בעבודה. ריהוט משרדי ארגונומי יבטיח שהעובדים יהיו שביעי רצון, מרוכזים, יעילים ונלהבים לבוא לעבודה.

מהו הריהוט הנחוץ למשרד?


חשוב שהמשרד יהיה סביבה בטוחה ונעימה לעבוד בו. .בכל ריהוט למשרד נחוץ שולחן עבודה, שיהיה נוח ונגיש לעבודה וכתיבה במידת הצורך, כיסא משרדי שחשוב שיהיה אורטופדי ונוח, ארגונומי המתוכנן ובנוי בצורה הנכונה ביותר לבריאות הגב. כדי לשמור על סדר וניקיון במשרד חשוב שתהיה שידת מגירות שניתן לאחסון בה כלי כתיבה, דואר וניירת., ארון או מדפים לתיקים וקלסרים, קופסאות אחסון וכמובן תאורה מתאימה. למטרת קישוט המשרד ועל מנת להכניס אווירה טובה וחמימה למשרד חשוב שתהיינה תמונות, וילונות ושטיחים ואם אפשר גם עציצים אשר יהיו מפוזרים במקומות שונים במשרד.

צפו בקטלוג הריהוט המשרדי שלנו >